orientering och plugg!

Har precis tittat klart på idol och sitter och försöker få in lite onödig info i mitt tröga huvud, för det är sånt som krävs för att man ska kunna få ett g på prov;D
Orienteringen idag gick väl bra, förutom alla dessa omvägar som vi tog, men vad spelar det för roll när man hittar alla iallafalll:) imorn har vi skoj/ploj/spex foto eller vad det nu heter, jag och therese ska vara siamesiska tvillingar- alltså missbildade, fanny och frida ska vara missar och så vidare, mina paint kunskaper ska ni få se här:)




Alla i min kära klass 9b har lite beslutsångest så här sista kvällen innan så jag vet inte vilka som ska vara vad längre;) men men, det blir säkert bra:)

Kommentarer
Postat av: GH - en annorlunda skvallerblogg

Tackar så mycket, jag använder det lätta programmet paint ;) Eller iallafall på den bilden, har ju photoshop också.

2009-09-16 @ 21:09:46
URL: http://gossipheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0