Brunett igen!

yes, nu är man brunett igen efter att ha varit blondie i ett halvår ungefär. Känns lite konstigt när man ser sig i spegeln. Inte för att det är särskilt brunt för den delen, mer grönskiftande blev det, men det får jag fixa någon annan dag:) bild kommer imorgon eller nått sånt:P

Besökte katrinelund med W och H idag. Verkar vara en bra skola:) dom hade något där man kunde välja att vara ute och "praoa" eller vad man ska säga 3 dagar i veckan och gå i skolan 2 dagar. Låter som rena drömmen! det ska jag absolut söka:) tredje året ska jag rikta in mig på räddningstjänst akutsjukvård:) åh vad jag längtar tills jag börjar gymnasiet!:D

Någon mer nia som var ute och besökte någon skola idag?och isåfall vilken?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0