Prao

hej allihopa! nu har jag praoat två av tio dagar, haha jag tror jag dör! Måndagen började men en rundtur på hela dagiset för att jag skulle veta vart allt låg typ. sen var det typ tusen fröknar som jag glömde namnet på redan när jag presenterade mig själv. efter det var det dags att möta barnen, haha två tjejer, agnes och sandra tog en varsin hand och så var jag fast. Efter en timma var det inte bara två som skulle hålla handen längre. nej det var typ 10 stycken, men hallå? jag har bara två armar/händer, så såklart funkade inte det. Allt sluta med att hälften av ungarna står och grinar för att dom inte får sitta/stå bredvid mig, hålla mig i handen eller sitta i mitt knä... härlig vecka jag har framför mig!

OBS!!  FÖR ER SOM LÄTT BLIR UTTRÅKADE, NI KAN SLUTA LÄSA HÄR.
 
som ni kanske förstår behövde jag busa av mig lite, så igår kväll ( kl 11?) smög jag hem till fanny för att sova där. haha

Fanny -  men smyg runt huset och klättra in genom fönstret

Jag- okej men hur högt är det?

Fanny - typ 1, 80?

jag- haha okej jag får väl försöka komma upp sen då, men jag kommer nu!


haha när jag kom runt knuten såg jag att det var INTE 1,80 högt. Det var typ över 2 meter.
haha slutde med att jag hittade en bräda att stå på och sen låg jag hängandes i hennes fönster och försökte hålla mig för skratt. haha rev sönder både byxor och jacka. sen sov vi, vaknade kl 5, gick ut i hallen hängde ut min jacka och la oss och sov igen. sen vaknade vi kl 8 igen och fanny fick säga till sin mamma att jag hade kommit tidigt på morgonen. haha fy fan vad skoj!!! blir samma sak ikväll, haha puss!(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0