Snart sommarlov:D

Hej alla glada!jag vet, sjukt längesedan jag skrev nu;) har precis kommit hem från en liten shoppingtur på lindex med wickan:D. jag har funnit min nya passion, att köpa trosor! finns inget roligare. särskilt spets trosor i roliga färger, mmm love it! Och en till super sak, SOMMARLOV IMORGON! wii äntligen efter ett helt år har vi äntligen klarat av 8:a. Till hösten blir det 9:an, usch vilken press med betgen då. Kommer jag ens att komma in på vinga?:( ja, det får vi väl se men ska iallafall få betyg imorn, inte kul! har sänkt mig i sy slöjd. men har höjt mig i svenska;D
Ja, iallafall, skriver igen imorn och berättar om vilka usla betyg jag fått;D puss på er!<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, jag slutade förra veckan :D fyfan är nervös inför åttan :o , ja skriv i morgon D:

2009-06-14 @ 14:30:45
URL: http://mmaaalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0