Helgen

Hejsvejs, i know, dålig uppdatering! men har varit borta i helgen.
Fredag: Skulle ta bussen till karolina som jag inte träffat på typ ett år:) bussen blir försenad så missad bytesbussen, haha. Fyllde i en resegarantilapp så förväntar mig lite kosing nu hahahaha. Iallafall, tog en senare buss och allt gick bra, mysig kväll och dag med karro<3
Lördag:  gick upp kl 9 och trodde att jag skulle ta bussen tidigt bort till pappa, men nejnej, efter ett tag ändrade han sig och jag fick stanna lite längre hos karro, blev till att vi kollade på film, och lite sånt, sen var det hem till pappa.
Söndag: besök i svampskogen, haha. Jag älskar svamp, och vad gör man inte för att få lite till middag?;)Sen var det till att sätta sig på bussen hem, sen rinde linda, som fixade sp att vi kunde fortsätta klättra, jättekul att se alla igen, och nästa gång ska jag vara ombytt så att jag kan flyg upp för väggarna, haha:D

Men nu måste jag sova, ska upp tidigt imorn, precis som vanligt. Måste fixa prao också. Men vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0