Fanny gästbloggar!

Hejhej! Fannny här på världens bästa Julias super blogg. (där fick jag till den)

Idag har vi passa Elsa och varit på maxi, haha superduper kul (y)
Idag var det första riktiga skoldagen, det var faktiskt helt okej för dagen gick väldigt snabbt.
Har ringt och kollat efter praktikplats idag också, men ingen tar ju emot "så unga". it sucks.

Dagens roligaste:
 Fanny & Julia bäddar täcke...
Julia håller i täcket
fanny säger: Jag DRAR nu! 
riktigt snällt menar jag men var inte så elak som det låter att jag var, för jag var faktiskt riktigt snäll eftersom jag faktiskt hjälpte henne att bädda mitt egna täcke som jag ska sova med i natt.
nej nu tror jag att jag ska gå och dra Therese(julias tvillingsyster) i örat.
pusss och sov söttt

/världens bästa bloggare! 

ps. ja, jag är snart 15 år inte 12!
ds.


Kommentarer
Postat av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar

Tittar in och önskar dig en fortsatt fin Tisdag :)

2009-08-25 @ 16:04:51
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0