Det går uppåt:D

haha, är så glad över alla söta bloggläsare som läser min blogg:) förra veckan hade jag ungefär 3 st om dagen nu är jag uppe i 30, så tack alla som läser min blogg, har dock bara 3 prenumeranter så det behöver ni jobba på;D
Lämna gärna en kommentar innan du går också, haha iallafall, lite dålig uppdatering idag, men har inte haft så mycket att skriva om. Imorn ska jag tapetsera, mmmm vad jag längtar, kommer att bli så snyggt! Jag lovar, ni kommer att bli avundsjuka på mig(A)
Men ska dricka lite cola nu(a) tjock som jag är(Y)
Hoppas ni tjikar in för att se resultatet imorgon:)<3 (hmm stavas tjikar så?)


Kommentarer
Postat av: Emma - Blogdesign & Foto

Fiin blogg :)

Har du haft en bra dag?

2009-08-22 @ 23:06:40
URL: http://eemmaapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0