Nordlyckeloppet!

Hejsan!

Idag var det nordlyckeloppet, ett lopp som alla i hela skolan måste vara med på, är ca 3,5 km:)
jag, wickan och hennes mamma "lunkade" det tillsammans, hhaah jag lämna mina höga skor i skåpet och körde på strumpor. samma sak imorse, glömde skor så orientera i fårhage i bara strumpor, inte frächt! haha:)
jag och wickan kom iallafall i mål på 31 minuter och fick då extra poäng i gympan:) gött asså!:)
Sen var det prisutdelning, vann dock ingenting men ett jävla äckel som stog ovanför mig spottade ner rakt i huvvet på mig, så jävla äcklad! Seriöst, går i nian och beter sig som en jävla 5 åring, eller till och med en 5 åring vet väl hur man uppför sig? Gud blir trött på alla dessa Johnnys som är ute för länge sedan, Låt stockholm ta över stilen!
Lägg ner, säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Josephine

hej :) allt bra idag ?

2009-09-11 @ 19:35:22
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0