Söndag

jag vet, sjukt dålig på att uppdatera, men ändå, tror inte att det är någon som läser min blogg iallafall så;D men om det nu är någon liten stackare som tittat in så, hej på dig! iallafall.
snart börjar skolan igen, hur många dagar är det kvar? 11 dagar? usch på det, alla andra skolor jag vet börjar den 24, fy på det. men men, back to the real life. inget jag ser fram emot, men för varje dag som går ju mindre skoldagar är det kvar, haha jag vet, jag är så smart(y), imorgon kommer min Bästa Vän hit, har saknat henne sjukt mycket! kommer bli grymt kul att träffa henne igen, man vet aldrig vad man får med sig hem efter en dag på nordstan!
Sen vill jag säga grattis på födelsedagen till Li (imorgon) jag hoppas du får en toppen dag och jag längtar tills vi ses igen<3
ja, så var det med det, får se när det blir ett till blogginlägg puss!
//julia

Kommentarer
Postat av: Dääääääääni

Woho julia, du har hittat tangentbordet :D

2009-08-12 @ 00:13:28
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com
Postat av: malin

Håller med kommentaren över, haha..



Äntligen en uppdatering :D

2009-08-15 @ 13:53:09
URL: http://mmaaalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0