slappis dag

Dagen började med att jag vaknade runt halv tolv. Riktigt skönt att få sova ut för en gångs skull. Under pappas helger blir det inte så gott om det. Som vanligt satt jag mig vid min älskade dator och nördade lite farmville, hahah gud är det någon som spelar som inte är beroende? det har blivit min andra hälft. FARMVILLE (L) JULIA. sen drog jag, Danni och therese ner och köpte sushi på den nya sushibaren. Usch, för er som ännu inte smakat, inget jag rekomenderar, fick ner lite men kändes som det skulle komma upp sen igen.Det ända som var kul var att prova sina kunskaper att äta med pinnar haha. gick väl sådär.

Nu ligger jag här efter min suhi dag med Danni och slappar, är så trött! Måste försöka vända tillbaka dygnet innan jag börjar skolan igen. Orka gå upp kl 7?uhh vill inte ens tänka på det.haha jag tycker synd om er stackare som redan börjat, haha. Nu hade jag tänkt läsa Karros nya blogg och se vad hon har hittat på, jag saknar dig(L)
ni får ha det så bra puss<3
PS är det bara jag som märkt hur duktig jag blivit på att uppdatera? nej jag tänkte väl det!


Kommentarer
Postat av: malin

Jaaa du är jätte duktig :DDDDDDD

2009-08-17 @ 21:12:31
URL: http://mmaaalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0