Saknaden är stor

är hemma från pappa nu. Skönt? nja, inte precis. Saknar min babe väldigt mycket! saknar alla er andra också, och snart är det skola och då ses vi alltför ofta haha;D mindre än en vecka kvar nu, seriöst- hur ska jag orka 10 månader tills nästa sommarlov, suck! jag hoppas min kära klass kan muntra upp det sista året på nordlyckeskolan, för sen blir det ju gymnasiet(Y) vad ska alla ni 94:or söka till? själv ska jag söka till katrinelundsgymnasiet och krokslättsgymnasiet där jag hade tänk läsa till undersköterska och sedan läsa vidare till sjuksköterska och tillsist fortsätta inom ambulanssjukvården;D haha jag vet exakt vad jag vill göra, det är ju bra att jag har det avklarat iallafall. Men får väl se till att höja betygen lite först;( någon som vet intagningspoängen?- nej tänkte väl det;D
men ni får ha det så bra och DANNI & MALIN, se vad duktig jag är som uppdaterar x´D<3
puss(L)


Kommentarer
Postat av: d a n i e l a

Vaddå danni? :D



JAG HAR INGEN ANING OM VART SKA SÖKA TILL, eller vad jag vill bli... nice!

2009-08-17 @ 00:21:22
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com
Postat av: malin

HAHA duktiga du :D (Y'

2009-08-17 @ 21:11:04
URL: http://mmaaalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0