Nrj in the park!

Jao, har vart på Nrj in the park med therese, Wickan och henke efter skolan idag,Massa folk och emon som satt på marken och grät, strulade tjej + tjej, och as stora ärr på armarna, och trängdes. Hmm, jaja, förutom att alla var alldeles för långa framför mig så var det kul;D Efter ett tag bestämmde vi oss för att gå längre bak och se om vi såg bättre men det gjorde vi dock inte. Men en sak såg vi, En kille som hoppar i den där lilla dammen eller vad man ska säga vid stora scen på liseberg, vakten tog honom när han hade badat klart, haha, men nu ska jag nog dricka pucko och kolla på tv.
Får läsa mer av mig imorn!





Mysigt vatten att bada i^^



;D

Haha wickan alltid lika snygg;D


Haha min klubba fick inte vara i min mun mycket alls;D



Min sötnos<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0