Music in my ears!

Haha, mamma ändrade sig tydligen så jag fick köpa väskan, den är inget särskilt, men man måste ju ha nått att bära böckerna i nu;D och som ni kanske märkt, så har jag fixat lite musik här till vänste
<---------------- Så nu är det bara att sätta igång att lyssna på all underbar musik;D  Bland annat 6 åriga connie talbot! grym för att vara så liten;D och några typ 17 åriga tvillingar som gör Grymt bra covers på tex beyonces Halo.
jag hoppas det finns nått i alla smaker,Ni får gärna säga till om jag ska lägga till någon mer låt:D
Och om man inte vill lyssna på musik är det bara att njuta av alla underbara blogginlägg, haha;D

Lista över vad jag ska göra idag inför skolstarten imorgon:

Noppra ögonbrynen - Krisigt!
Välja ut några "fina kläder"
packa min väska
plocka fram handduk och badkläder (eftersom vi ska ha livräddning eller nått sånt) :S
Raka benen och allt sånt.

Ja det var nog allt, hahah nu är jag taggat, NOT! hahah men det får väl gå;D


Kommentarer
Postat av: malin

så söt.. Ursh nu är det snart dags för mig också :'( och du fick mig tänka på allt jag inte hunnit göra än :o -.-'

2009-08-20 @ 10:55:02
URL: http://mmaaalinn.blogg.se/
Postat av: Karro

ah juste det , ahahah :D:D

2009-08-20 @ 11:16:06
URL: http://karolinalundin.blogg.se/
Postat av: Lollo

fin väska!

2009-08-20 @ 11:36:42
URL: http://www.modeflickan.se/Confessionsbyme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0