Hej svejs

Halloh alla bloggläsare, eller ska jag säga alla? trots allt är ni ju inte så många^^
Sitter och lyssnar på Gavin Degraw, så grymt bra! Har precis kommit hem från fanny efter en myskväll med henne och emma, såg på filmen mitt liv som popstjärna, men det blev mest prat, hahah vi har inte pratat ut på en hel vecka och då blir det ju så;D
Haha är as glad, när mamma kom hem hade hon köpt byxorna jag ville ha, Är nöjd:M
är nog snart dags för mig att sova sängen, För sånt är ju livet när man går i skolan;D



vad tycks?:)



Bytte smycke för ca en vecka sen, Nu är det svullet, rött och varar/blöder, känns inte alls bra:(

Kommentarer
Postat av: malin

det kanske inte är ett äkta ? :/

2009-08-21 @ 13:51:59
URL: http://mmaaalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0