Första skoladagen!

Hejsan kära läsare, har precis kommit hem, efter en mycket intressant dag, eller vad man ska säga;D.
Ja det var ju så att skolan börja idag, hade lite livräddning, fick lära oss (hlr) ?på en docka, haha det är ju bra för mig eftersom jag ska gå omvårdnad sen. Sen var det lunch och jag,therese,li och wickan åkte ner och käka på check in(Y)

Sen var det ner till havet för att öva livräddning i vattnet, usch hade ingen lust att bada men man gör ju vad man kan för betyget(A) skulle simma ut en bit och låtsa drunkna så skulle wickan komma och dra in mig, och tvärt om, sommarvärmen är inte kvar i vattnet än iallafall, det märks att det börjar bli höst:(
Sen fick vi sluta och jag therese och wickan körde runt lite med mopparna och bestämmde oss för att åka till hönö? haha har bara vart där en gång tidigare, där köpte jag en ny kofta på boutiqe lille skutt(y) och ja, nu sitter jag här, lite lagom trött, haha imorn börjar vi klockan nio och ska ha lite genomgångar om allt möjligt inför den nya terminen
Täkte ta mig en dusch nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0