Hål i naveln!

hej ,
idag gjorde jag det!:D dagen började med att jag gick upp kl halv nio för att åka och ta pass. sen åkte jag till nordstan och satt och vänta på li i massa timmar men tillslut kom hon. jag var så jävla nervös att det fanns inte. ville bara dö! men sen fick vi komma in i ett litet rum och jag vågade inte börja så li fick göra det. hon typ såg värsta chockad ut och jag blev ännu räddare. sen väl i stolen höll jag på att svimma. var så rädd! men tillslut lyckades jag slappna av och han tog hålet. sved till ganska mycket men var inte så farligt. sen när han skulle sätta i smycket gjorde det ännu ondare! haha skönt att det är över och nu är jag sååå glad:D det är skönt att ha gjort det nu innan sommaren så att jag kan bada! jag är jätte ledsen danni och wickan för att ni inte kunde följa med:( men kunde inte vänta så mycket längre nu och jag skulle åka bort, så tyvärr. (L) iallafall. sen satt vi i solen och var sååå glada och bestämde oss för att gå hela vägen hem, har nog aldrig gjort nått så jobbigt, mina fötter är DÖDA! men kul var det iallafall:)  haha så här sitter jag nu, tog nästan 4 timmar. är helt slut. men här kommer iallafall en bild på min navel puss!


Kommentarer
Postat av: daniela

det blev as fint bby <3

2009-04-06 @ 23:56:48
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0