Miss...?

hejsan snyggingar, idag efter skolan åkte jag,fanny,frida och therese in till stan( buttrix) för att kolla på kattöron eftersom fanny och frida ska vara missar (katter) på plojfotot, tyvärr fick vi reda på att det inte är förns om två veckor, men aja. Själv ska jag och therese vara missbildade/missfoster,typ siamesiksa tvillingar, vi har ju två tvillingpar i klassen, men vi är likast så det fick bli vi. Som ni kanske har förstått så ska temat vara Miss...
Vi har tex matilda hesslind som ska vara missommar
Matilda blom som ska vara missfärgad
Tove som ska vara missbrukare
och 2 st som skulle göra missionären, men hmm dom hoppade typ av eller nått. tråkmånsar!
sen orkar jag inte räkna upp fler, men ni fattar grejen tror jag, kommentera alla ord ni kan som börjar på miss för det är fortfarande några som det fattas miss ord till:)

men nu måste jag ta en dusch, hahha orkar aldrig göra det på morgonen så får göra det nu istället :)
jo just det, köpte ett par mys byxor inne i stan men hade inte med mig tillräckligt mycket pengar till tröjan som var till, så nu har jag en halv mys dress, men den andra halvan får tillkomma senare, puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0