Morgon-.-

Jag är så jävla sur på mamma, hon gör sig mer och mer hatat av mig och therese först hennes eviga utbrott, sen förra veckan med lollo, och nu det här? jag hatar henne!

Seriöst, så här var det. Vaknade av att mamma stog bredvid sängen och sa (inte med snäll lugn röst)
-Gå upp nu, jag har dukat fram frukost, (kl var halv 10) Grejen är att min mamma gör aldrig frukost annars.
-Gå upp nu! hos pappa får du inte sova längre än till 9 så gå upp nu!

vafan min näst sista dag som ledig, jag tänker inte gå upp halv 10? seriöst går och väcker mig? hon gjorde det endast för att vara elak. Det kanske inte låter så farligt, men hon nästan slet av mig täcket, allt för att förstöra mitt liv, seriöst vill inte bo här längre! men jag vill inte bo hos pappa heller, Där man får leva med att inte ens få gå utanför dörren utan att fråga, eller måste fråga innan man lånar telefonen, vad är det för liv? Och det värsta av allt, att få ha på sig kläder som man inte ens har köpt själv, som är alldeles förstora och köpta i ullared, uhh mardröm säger jag bara, så det får väl bli att stanna kvar här trots allt, snart är jag 18 och kan flytta hemifrån, Och efter det kommer jag ALDRIG åka och hälsa på min mamma, jag känner inte det minsta kärlek till henne, så som hon beter sig får hon skylla sig själv!.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej=)

Jag har nu en tävling i samarbete med Bambubutiken.

Nu kan du vinna ett ekologiskt läppglans - värde 250:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-3.html



Var gärna med!

Kram//M

2009-08-18 @ 12:45:34
Postat av: malin

Ursh min pappa är lika jobbig! han väcker mig klockan 10 varje dag! :@ sen om jag är hemma en hel dag så börjar han tjata om att jag ska vara med någon :@@@ ... Ursh på föräldrar! :'(

2009-08-18 @ 14:31:59
URL: http://mmaaalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0