våren kommer!

Hejhej alla! idag var det sista dagen i skolan på 3 veckor, wihoo! prao två veckor på dagis med fanny(L) hoppas det blir roligare än skolan iallafall. På torsdag är det äntligen dags för moppedagen, det är bara det att jag får ingen moppe, men 15 år blir jag allt ändå!:D längtar jätte mycket! iallafall idag var det bio med skolan kl 9 till 11 och sen var vi lediga! gött. imorn kommer mormor och morfar hit och thomas tjatar som fan att jag ska städa, men vem orkar? Det är så härligt nu när vårkänslan börjar infinna sig, man orkar mycket mer och är gladare, ja iallafall jag. jag vet inte hur det är med er?superhärligt.! men  vi hörs!  carpe diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0