Helgen

varit hos min "kära" pappa i helgen. hade lite kalas med farmor och farfar + min lillebrors mormor och morfar. Av lillebrors mormor och morfar fick jag: 500 kr, en stickad as mysig filt , två prydnads elefanter och en prydnads groda.
Av farmor: 500 kr och ett par örhängen. av pappa: en rosa ukulele, en bok med texter och ackord + det fattas en tärning av johanna thydell och tillsist 550 kr. av min farbror och kusin fick jag 100 kr :). haha japp det var den dan och hela dagen idag har jag suttit och nördat ukulele, haha as grym är jag:D haha nån mer som vill komma och joina mig?:D
sen var det väl lite klättring idag också, kände mig värsta seriös för en gång skull, hhaha vart med på allt! även det jobbiga(A) och det kan jag säga är inte speciellt vanligt:D
pussar på er!<3

Kommentarer
Postat av: daniela den bästa

RÅWSA UKELELE FTW <3

2009-03-30 @ 20:14:44
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com
Postat av: daniela svarar kommentar :D

sv: nej du är söt julia <3

2009-03-30 @ 20:44:02
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0