Födelsedags present!

hej alla glada! idag är mormor och morfar här eftersom min "kära" mamma fyller 38 år. såklart skuller ju jag också firas då så det blev att öppna min present redan nu. fick en data:D:D:D jag är jätteglad! men såklart så blev det ingen moppe:( jag får väl spara pengar till en egen..mamma och thomas åkte precis iväg och skulle kolla på nån teater. själv blev man kvar med mormor och morfar + lillasyster. Hatar min släkt! mormor har precis langat rycket på mig för att jag ville ha en mus till datan för 79 spänn. ja, så normal släkt har jag...! snälla, snälla snälla, adoptera mig någon! tåls att tänka på iallafall?(a) snälla, snälla snälla, för jag behöver ju dig! eller vad var det hon sjöng i melodifestivalen?  aja meddela mig gärna någon om jag kan få flytta in hos er :D (a) puss!(L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här komme rlite spamm till julia fårn Karolina! :D



tmp=03dae57d7778fa70c94bcb1df016836ece2aac66" rel="nofollow">http://bloggofstyle.blogg.se/2009/march/vinn-sockersota-smycken-fran-marmalaid.html?tmp=03dae57d7778fa70c94bcb1df016836ece2aac66



Tävla i min blogg om smycken från Marmalaid! Stor chans att vinna.



2009-03-22 @ 10:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0