Födelsedagen

ja, då var det den stora dagen. Barnen på dagis sa väl grattis typ ca 30 gånger, fick en sandtårta med ett pinn ljus och de sjöng ja må hon leva, sååå gulliga. sen på min efterlängtade rast blev det ner till maxi för att köpa tårta. istället blev det:

kladdkaka
cider
sugrör

skulle köpa ljus men såklart skulle maxi sabba det. fick varken köpa tändare eller tändstickor. åhh vad sura vi blev.
sen har dagen rullat på med konfa, tårtätning och ta emot samtal, haha typ tre stycken som ringt och sagt grattis:P haha iallafall, tack fanny för  solfjädern,ansiktsmask + kortet, och tack louice för mascaran och kortet. älskar er!!!<3333

Kommentarer
Postat av: daaaaniela

Hihihi, grattis igen! <3



p.s mascaran är bra, jag och wiki har den ^^ d.s

2009-03-27 @ 15:27:22
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com
Postat av: louice:D

Mitt kort var ju nästan gullit (; <3

2009-03-28 @ 21:38:23
URL: http://looouiice.blogg.se/
Postat av: Louice

och just det ja jag e ledsen att jag inte ringde men jag har ju lite svårt att prta utan röst :( , har lite skuldkänslor över det :(

2009-03-28 @ 21:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0